Sama kanal, teine saade!

Mina olen kogu aeg “Eesti otsib superstaari” fänn olnud. Juba esimesest hooajast saati, siis kui Birgit võitis, olen vaatanud ja kaasa elanud. (Kes teab, see mäletab kui tulihingeliselt ma eelmisel hooajal Jüri poolt olin :D) See hooaeg pole olnud aega superstaarisaateid vaadata, kuna enda “Naabrist parem” saategagi küllalt tegemist, aga olen püüdnud kursis olla ja kümne finalisti hulgast lausa neli on rohkem-või-vähem tuttavad. Seega ei pidanud minemist kaalumagi, kui sain teada, et meil on võimalus pühapäeval kohapeale vaatama minna.

But first, let me take a selfie, eks? Kui kiire fotoshoot papist Liis Lemsalu näoga oli tehtud venisime rahvamassiga stuudio poole. Saime istuma üsna taha nurka, aga pole hullu, nägime lavale küll ja eks tahtsimegi rohkem ju kuulata. Kohe alguses hakkas pihta ka see vabatahtlike lavale kutsumine, kui parasjagu eetris ei olda, ja kuna seekord oli vaatamas mingisugune laste grupp, siis joosti lausa tormi, et kes saab mikrofoni oma viisijupi ära laulda.

Positiivse üllatusena mainiti alguses ära, kuidas peaks rütmi plaksutama. Seda ma pole varem kohanud, aga olen puudust tundnud. 😀 Samuti meeldis mulle, et stuudiobänd mängis sissejuhatuseks Avicii lugu, minu meelest armas žest.

Uudo vanemad ja minu emme-poolne pere on sõbrad ja eks kunagi on sealt kaudu tutvutud ja koos aega veedetud. Nüüd on sellest muidugi mitu aastat möödas ja pole ühenduses olnud, aga omakandi poiss ikkagi. 🙂

Sissi tõi üllatusena lavale tantsima oma õe Lisa, kes on minu lennukaaslane. Üliandekad tüdrukud mõlemad ja elan neile ka täiega kaasa! Muide, Sissi hääl on laivis veeel parem ja lihtsalt lummab kogu saali..

Saate lõpus tegime tulevaste staaridega pilte ja muljetasime niisama, kui äkki tuli kikilipsuga TV3 reporter: “Ohhoo, kes siin on? Naabrid! Teeme teiega ka kiire intervjuu.” Väga äge! 😀

Täiega tore õhtu oli ja edu kõikidele tublidele staarihakatistele! 🙂

Vaadake kindlasti väikest videokest, mis eilsest õhtust kokku panin: Saarlased tulevastele superstaaridele kaasa elamas

Lisa kommentaar